sobota, 12. marec 2016

Francoska Lolita ... / French Lolita ...

Obožujem brezplačne stvari! Še posebej če so lesene in stare. Mizo sem namreč dobila brezplačno, iskati sem jo pa šla v Ljubljano! Že po fotografiji sodeč sem vedela, da ni slovenska, zato sem si jo še toliko bolj želela. In res, miza je francoskega porekla :) ...

Before / After

Končno sem tudi prišla do trgovine Spekter v Žalcu in nabavila kup stvari za prenovo. Prvič sem izvedela, da ima siva barva tudi modre, zelene in ne vem še kakšne podtone ... No, jaz še vedno vidim samo sivo :P ...Ponovno hvala Karolina za vse informacije in odlično pomoč!

Še zadnji originalni pogled ...

The last original look



 Presenečenje v nogi, hvala za vilico :P ...

Surprise in the leg, thanks for the fork :)

Brušenje, barvanje ...

Grinding and painting

Spricanje ...

Spraying

In na koncu izziv... ročno barvanje ... No, križ si je opomogel :) ...

All handwritten ...


Moram reči, da je izpadla odlično! Mizo bi bilo sedaj škoda ponovno uporabiti za delovno mizo, lepše bi se prilegala kakšnemu velikemu in dolgočasnemu hodniku, tako doma, v službi ali v butičnih hotelih. O ja! Čudovita popestritev!










ENGLISH VERSION:

I love free stuff! Especially if they are wooden and old. I got this table for free! Already judging by the photo, I knew that the table was not made in Slovenia, so I wanted to get it even more. And indeed, the table was made in France ... :)



 
Finally I came to Spekter Žalec and bought a bunch of stuff for renovation. First, I learned that the gray color has blue, green and other undertones ... Well, I still see only gray: P ... Once again, thank you Karolina for all information and great help!


I must say that it turned out great! Table used to be working table, but now it would be better in any big and boring hallway at home, at work or in a boutique hotel.






Ni komentarjev:

Objavite komentar